1.Robimy jakiś notatnik o formacie .sma 2.Gdy już mamy notatnik o wyznaczonym formacie,piszemy:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> 3.Gdy już mamy początek naszej klasy,zaczynamy pisać:
new const nazwa[] = "Nazwa Klasy"; // nazwa naszej klasy new const opis[] = "Tutaj wpisujemy swój opis klasy"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); //bronie jakie ma mieć klasa new const zdrowie = 0; // Tutaj wybieramy jakie ma mieć staty klasa na start. new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33]; 4.Teraz piszemy wykonawce tego pluginu: public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Nasz nick"); //tutaj wpisujemy nasz link
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); /jak chcemy mieć dodatki jak niewidzialność to możemy tu napisać takie coś ... 5.Jak chcemy żeby nasza klasa była premium to dopisujemy: public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR)) // Flaga { client_print(id, print_chat, "Tutaj piszemy co ma pisać gdy ktoś bez premium będzie próbował wybrać tą klase") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE; } 6.Dodatki,np: niewidzialność public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); //tam gdzie jest 255 wpisujemy ile ma być niewidoczna nasza klasa.Standart to :255 ma_klase[id] = false;
} 7.Styl przy jakim masz być niewidzialny lub prawie niewidzialny.Jak ktoś chce żeby klasa była cały czas niewidzialna to nie wpisuje stylu. Na nożu: public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);//tutaj wpisujemy poziom widoczności } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);//tu to samo Na kucaniu: //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return;
new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } Podczas kucania na nożu: //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return;
new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } Tak nam powinno wyjść.Ja sobie zrobiłem podczas kucania że jest niewidoczny.
Kod: #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Poradnik"; new const opis[] = "Jest niewidoczny podczas kucania,ma m4."; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33];
public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Psycho");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, " Sorry, ta Klasa jest tylko dla tych ktorzy ja kupia. ") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; }
public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return;
new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
Dobra jak to zrobimy to należy tylko skompilować i wgrać.Żeby tą klasę skompilować trzeba wejść na stronę np. : http://tosiek.pl/kompilat...e-amxx-plugins/
Gdy już skomp[ilujemy to wgrywamy i się cieszymy zrobioną przez nas klasą.
|