1.Robimy jakiś notatnik o formacie .sma
2.Gdy już mamy notatnik o wyznaczonym formacie,piszemy:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
3.Gdy już mamy początek naszej klasy,zaczynamy pisać:
new const nazwa[] = "Nazwa Klasy"; // nazwa naszej klasy
new const opis[] = "Tutaj wpisujemy swój opis klasy";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); //bronie jakie ma mieć klasa
new const zdrowie = 0; // Tutaj wybieramy jakie ma mieć staty klasa na start.
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
4.Teraz piszemy wykonawce tego pluginu:
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Nasz nick"); //tutaj wpisujemy nasz link
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); /jak chcemy mieć dodatki jak niewidzialność to możemy tu napisać takie coś ...
5.Jak chcemy żeby nasza klasa była premium to dopisujemy:
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_CVAR)) // Flaga
{
client_print(id, print_chat, "Tutaj piszemy co ma pisać gdy ktoś bez premium będzie próbował wybrać tą klase")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
6.Dodatki,np: niewidzialność
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); //tam gdzie jest 255 wpisujemy ile ma być niewidoczna nasza klasa.Standart to :255
ma_klase[id] = false;
}
7.Styl przy jakim masz być niewidzialny lub prawie niewidzialny.Jak ktoś chce żeby klasa była cały czas niewidzialna to nie wpisuje stylu.
Na nożu:
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);//tutaj wpisujemy poziom widoczności
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);//tu to samo
Na kucaniu:
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
Podczas kucania na nożu:
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
Tak nam powinno wyjść.Ja sobie zrobiłem podczas kucania że jest niewidoczny.
Kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const nazwa[] = "Poradnik";
new const opis[] = "Jest niewidoczny podczas kucania,ma m4.";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Psycho");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, " Sorry, ta Klasa jest tylko dla tych ktorzy ja kupia. ")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
Dobra jak to zrobimy to należy tylko skompilować i wgrać.Żeby tą klasę skompilować trzeba wejść na stronę np. : http://tosiek.pl/kompilat...e-amxx-plugins/
Gdy już skomp[ilujemy to wgrywamy i się cieszymy zrobioną przez nas klasą.
Offline